fbpx

Do brezplačne poštnine vam manjka še 150,00 €

Do brezplačne poštnine vam manjka še 150,00 
Search
Close this search box.

Pravica do odstopa od pogodbe

Pogoji in pravice do odstopa od pogodbe in vračila blaga v skladu s 134., 135. in 136. členom ZVPot-1:

  • Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodb, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, v 14 dneh brez navedbe razloga.
  • Prepoveduje se uporaba nepoštenih pogodbenih določb v potrošniških pogodbah.
  • Podjetje potrošnikom zagotavlja jasne in razumljive informacije o izdelkih in storitvah.

Pravice potrošnikov za odstop od pogodbe in vračilo blaga, kupljenega na daljavo, so urejene z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

  • Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik blago prejme.
  • Potrošnik mora podjetje o odstopu obvestiti na kakršen koli način, ki omogoča dokazovanje (pisno na naslov, SanaAmicus d.o.o., Žikarce 75, 2242 Zgornja Korena) ali na e-naslov ponudnika reklamacije@sanaamicus.si).
  • Obrazec za odstop od pogodbe, vendar njegova uporaba ni obvezna.
  • Potrošnik mora blago vrniti podjetju v 14 dneh od oddanega obvestila o odstopu, nepoškodovanega v nepoškodovani originalni embalaži.
  • Potrošnik mora prejeto blago vrniti nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži, razen če je bilo blago uničeno, pokvarjeno ali izgubljeno pri dostavi. Oziroma, da je prišlo do zmanjšanja količine, ne da bi bil za to kriv kupec.
  • Ponudnik/prodajalec ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja razen v primeru ko je to vnaprej dogovorjeno.
  • Podjetje mora potrošniku vrniti vsa prejeta plačila (vključno s stroški dostave) v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu. Lahko pa zadrži vračilo kupnine, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokaza, da je bilo blago odposlano
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja neskladnost blaga natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Dodatne informacije:

  • Potrošnik ni odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja, potrebnega za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.
  • Pravica do odstopa ne velja za nekatere izjeme, določene v ZVPot-1 (npr. blago, izdelano po natančnih navodilih potrošnika, hitro pokvarljivo blago, časopisi, revije).
  • Podjetje mora potrošnika jasno in razumljivo obvestiti o vseh pogojih in pravicah v zvezi z odstopom od pogodbe.
  • V primeru težav z odstopom od pogodbe ali vračilom blaga, se lahko obrnete na Združenje potrošnikov Slovenije ali na Tržni inšpektorat RS.

Pogoji za odstop

  • Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od dneva, ko je podjetju poslal/a obvestilo o odstopu od pogodbe..
  • Potrošnik krije neposredne stroške vračila blaga, razen če je podjetje to prevzelo nase ali če potrošnika o tem ni obvestilo.
  • Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja. Pravica do odstopa ne velja za nekatere izjeme, določene v 135. členu ZVPot-1 (npr. blago, izdelano po natančnih navodilih potrošnika, hitro pokvarljivo blago, časopisi, revije).
  • Pri nekaterih vrstah blaga (npr. hitro pokvarljivo blago, zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja) potrošnik nima pravice do odstopa.
Skip to content