fbpx

Do brezplačne poštnine vam manjka še 150,00 €

Do brezplačne poštnine vam manjka še 150,00 
Search
Close this search box.

Jamstvo za skladnost blaga

  • Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. V kolikor gre za neskladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje – prodajalca v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in v roku dveh let od nakupa blaga.
  • Potrošnik neskladnost natančno opiše.
  • Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik poda pri prodajalcu osebno, pri čemer prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno.
  • Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago pregleda.
  • Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora prodajalec o podaljšanju roka obvestiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.
  • V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da: 1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga; 2.  zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Skip to content