Do brezplačne poštnine vam manjka še 150,00 €

Do brezplačne poštnine vam manjka še 150,00 
Search
Close this search box.

Pogoji poslovanja

Na spletni strani lahko pride do nenamernih napak, za katere si pridržujemo pravico do popravka.

Splošni pogoji spletne trgovine SanaAmicus so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino SanaAmicus (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje SanaAmicus d.o.o., Žikarce 75, 2242 Zgornja Korena, matična številka 3938778000, davčna številka: SI89053320, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Obiskovalec ob registraciji v trgovino SanaAmicus pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa (Uporabniški profil) oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo se uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine SanaAmicus, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnik je ob oddaji spletnega naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

CENE IZDELKOV IN AŽURNOST PODATKOV

Cena velja za vse uporabnike spletne trgovine SanaAmicus. V spletni trgovini so maloprodajne cene enake, kot maloprodajne cene pri naročilu preko telefona, razen v primeru, kadar na spletu poteka posebna akcija, ki je preko telefona ni. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo. Tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe. Popusti, promocijska koda (kuponi za popust) ipd. se praviloma ne seštevajo. Vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem izračunu/ predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Originalen račun prejme kupec skupaj s pošiljko.

POSTOPEK NAKUPA

Izdelke iz naše ponudbe lahko enostavno naročite:

preko spletne trgovine
preko e-pošte odlicno.dober@gmail.com
preko brezplačnega telefona 080 17 33 vsak dan med 8.00 in 17.00, ter v soboto med 9.00 in 13.00.
Vsa naročila, ki so izvedena in potrjena (z naše strani) do 15.00, gredo še isti dan naprej in so naslednji dan že pri vas! Če izdelka ni na zalogi, vas obvestimo preko telefona ali preko e-pošte.

NAROČILA PREKO SPLETNE STRANI

Naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu.

  1. korak: izberite izdelke in količino ter jih dodajte v košarico; pomagajte si z iskalnikom in filtrom
  2. korak: v košarici lahko spremenite količino izdelkov ali pa jih odstranite iz košarice
  3. korak: po kliku na gumb “Na blagajno” se vam prikaže obrazec za naročilo, kjer lahko spremenite način plačila ali dostavo, prav tako lahko spremenite naslov plačnika ali naslov za dostavo
  4. korak: na strani za naročilo imate povzetek vaših izbranih izdelkov, izbrane načine plačila ali izbrane dostave. Za spremembo izdelkov se vrnite v košarico, način plačila ali dostave pa spremenite na strani za naročilo
  5. korak: sledite navodilom, ki se vam izpisujejo po posameznih korakih naročila, in nakup zaključite
  6. korak: ob zaključku nakupa boste prejeli e-pošto, ki potrjuje nakup
  7. korak: vsako spremembo statusa naročila (potrjeno, poslano, po predračunu) boste prejeli preko e-pošte

če imate pri nakupu kakršnekoli težave z naročilom (izguba gesla, napačna izbira izdelkov ipd), nas pokličite (080 17 33), ali pa nam pošljite e-pošto z opisom problema na odlicno.dober@gmail.com.

NAROČILA PREKO E-POŠTE (odlicno.dober@gmail.com)

Naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu

  1. korak: napišite izdelke (in količino) – napišite oznako izdelka, velikost
  2. korak: napišite način plačila (povzetje, predračun)
  3. korak: napišite ime, priimek in naslov; če naročate kot pravna oseba, dopišite ime podjetja in davčno številko
  4. korak: naročilo pošljite na e-poštni naslov: odlicno.dober@gmail.com
  5. korak: odgovorili vam bomo v najkrajšem času, preverili ustreznost izdelkov ter vam sporočili datum dobave

NAROČILA PREKO BREZPLAČNEGA TELEFONA (080 17 33)

Naročila preko telefona sprejemamo od ponedeljka do petka, od 8.00 do 17.00 in v soboto, od 9.00 do 13.00 .
Če trenutno nismo dosegljivi, vam vrnem klic v najkrajšem možnem času

ZBIRANJE OSEBNIH PODATKOV

Osebni podatek je informacija, ki identificira vaše ime, priimek, telefon, elektronski in navaden naslov. Ponudnik zbira vaše podatke v primeru izvedbe spletnega naročila, naročilu na e-novice in ostale e-publikacije. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.sanaamicus.si za namene izvedbe spletnega naročila, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugo obliko uporabe posredovanja podatkov, ki se uporabljajo za drugačne namene.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Osebni podatki registriranih kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval tretji osebi, razen če tako določa zakon. Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način. Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov. Komunikacija z uporabniki: Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo ponudnik spletnega mesta ravnal v skladu z evropsko zakonodajo (direktive EU 95/46/EC, 2002/58/EC in sporazumi ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189). Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

PRAVICA DO OBVEŠČENOSTI

Če vas zanima, kako so vaši osebni podatki obravnavani oz. imate vprašanje v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov, se lahko brez zadržkov obrnete na nas.

NAMEN UPORABE

S soglasjem (o hrambi, obdelavi, in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali izpolnitvijo prijavit enega obrazca za pridobitev različnih ugodnosti, kot je kupon za cenejši nakup) uporabnik dovoljuje, da ponudnik kot upravljalec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanje uporabnikov o storitvah spletne trgovine www.sportspirit.si, ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanja podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.

Upravljalec lahko navedene podatke obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze.

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča kupcu naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju z gotovino
    V primeru plačila po povzetju kupec poštnemu uslužbencu oz. dostavljavcu ob prevzemu paketa izroči gotovino. Le-ta za kupca izvrši plačilo ODKBN, pri čemer je provizija Pošte Slovenije že všteta v znesek. Pri nakupu nad 99,95 € stroške dostave krije ponudnik, razen v posebnih primerih, če tako določa posebna akcija.
  • Plačilo preko PayPal-a
  • Plačilo s plačilnimi karticami

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pisni obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

V skladu z določili 43. člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (pisno na naslov, SanaAmicus d.o.o., Žikarce 75, 2242 Zgornja Korena) ali na e-naslov ponudnika sanaamicus@siol.net, z izpolnjenim obrazcem (klik na OBRAZEC) in izjavo (iz katere je jasno razviden odstop od pogodbe), da odstopa od pogodbe. Na obrazcu navede tudi vse potrebne informacije za vračilo kupnine (artikle, za katere se od pogodbe odstopa; datum računa za prejete artikle; ime in priimek kupca; naslov kupca; številka bančnega računa ter naziv banke, pri kateri je račun odprt). Obrazec za vračilo mora vsebovati vse prej omenjene podatke, sicer se smatra za nepopolnega. Razloga za odločitev vračila pa ni potrebno navesti. Edini nastali strošek, ki bremeni kupca z odstopom od pogodbe/nakupa je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku/prodajalcu na zgoraj navedeni naslov najkasneje v roku 30 dni od oddanega pisnega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora kupec vrniti nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži, razen če je bilo blago uničeno, pokvarjeno ali izgubljeno pri dostavi. Oziroma, da je prišlo do zmanjšanja količine, ne da bi bil za to kriv kupec. Ponudnik/prodajalec ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja razen v primeru ko je to vnaprej dogovorjeno..

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

STROŠKI IN NAČIN DOSTAVE

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Če so vsi naročeni artikli na zalogi, gre naročilo (ki je oddano do 15.00), še isti dan naprej. V primeru, da izdelka ni v ponudnikovem skladišču, bo izdelek kupcu dostavljen v najkrajšem možnem času oziroma v roku 30 dni od prejetega naročila. Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Poštnina, pakiranje in embalaža se zaračunav znesku 6,99 € do teže paketa 500g oziroma 8,99€ od 500g do 2kg pakiranja in embalaže. Naročilom, ki presegajo znesek naročila 150,00 € se stroški poštnine in dostave ne zaračunajo, razen v primeru, spremenjene posebne akcije, ki pa določa, da se poštnina zaračuna, tudi v primeru, kadar znesek naročila presega 150,00 €. V tem primeru se to naročniku jasno pove ob telefonskem kontaktu, oziroma je jasno razvidno iz spletnega naročila.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno ali pa do zastopnika prodajalca, kjer je bila stvar kupljena, ali s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po dveh letih od izročitve.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem SanaAmicus lahko poveže preko telefona na številko 080 17 33 ali 041 707 903 ter po elektronski pošti na sanaamicus@siol.net. Postopek obravnave je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošnikovih sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje SanaAmicus d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem SanaAmicus d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 080 17 33 ali 041 707 903 ter po elektronski pošti sanaamicus@siol.net. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova sanaamicus@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. SanaAmicus d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si SanaAmicus d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Skladno z zakonskimi normativi SanaAmicus d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Potrošnikom je na voljo platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) na navedeni spletni povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

SPLETNE AKCIJE

V času raznih spletnih akcij, kot so na primer znižanja ali oblikovanje posebni paketov ugodnosti se popust vedno obračuna od redne, neznižane cene. V primeru dodatnih popustov je to dodatno obrazloženo – prvotni popust je prečrtan in prikazana je nova cena.

V primeru akcije, pri kateri se obračuna določen odstotek popusta, ki je pogojen z večjim nakupom oz. je ta popust višji od že obstoječega pri artiklu (npr. pri nakupu 2 izdelkov ali več prejmete _% popusta na celoten nakup), se ta popust obračuna na osnovno ceno, neznižano.

V primeru spletnih akcij, kot je npr. “Pri nakupu 2 oz. 3 izdelkov, cenejšega prejmete brezplačno”, velja, da je prvi oz. prva dva artikla (dražja), vedno obračunana po redni ceni. To velja predvsem takrat, kadar se akcija izvaja v času posebnih popustov. To pomeni, da če je na spletni strani akcija v stilu “Kupiš 2, cenejši artikel je brezplačen”, boste na prvi artikel (dražji) prejeli 0% popust (ne glede na to, ali je artikel v trenutni ponudbi znižan za npr. 30%), na drugega pa 100% popust.

Akcija, kjer kupec prejme pri nakupu nad določeno vrednostjo darilo: če se kupec odloči, da bo artikel oz. artikle iz naročila vrnil nazaj in zahteval kupnino za vrnjeno blago, pri tem pa se mu vrednost blaga zniža na vrednost, ko mu darilo ne pripada več, mu spletna trgovina ponudi dve možnosti: da darilo, ki ga je prejel zaradi nakupa nad določeno vrednostjo, vrne nazaj v originalni embalaži in original zapakirano ali pa ga obdrži, spletna trgovina pa mu v tem primeru vrednost artikla po rednem ceniku odbije od vrednosti vrnjenih artiklov in mu zmanjšano vrednost za ta artikel vrne na transakcijski račun kupca.

Skip to content