fbpx

Do brezplačne poštnine vam manjka še 150,00 €

Do brezplačne poštnine vam manjka še 150,00 
Search
Close this search box.

Pogoji poslovanja

Na spletni strani lahko pride do nenamernih napak, za katere si pridržujemo pravico do popravka.

Splošni pogoji spletne trgovine SanaAmicus so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino SanaAmicus (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje SanaAmicus d.o.o., Žikarce 75, 2242 Zgornja Korena, matična številka 3938778000, davčna številka: SI89053320, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Obiskovalec ob registraciji v trgovino SanaAmicus pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa (Uporabniški profil) oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo se uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine SanaAmicus, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnik je ob oddaji spletnega naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s členi od 130 do 130 ZVPot-1 nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

CENE IZDELKOV IN AŽURNOST PODATKOV

Cena velja za vse uporabnike spletne trgovine SanaAmicus. V spletni trgovini so maloprodajne cene enake, kot maloprodajne cene pri naročilu preko telefona, razen v primeru, kadar na spletu poteka posebna akcija, ki je preko telefona ni. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo. Tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe. Popusti, promocijska koda (kuponi za popust) ipd. se praviloma ne seštevajo. Vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem izračunu/ predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Originalen račun prejme kupec skupaj s pošiljko.

POSTOPEK NAKUPA

Izdelke iz naše ponudbe lahko enostavno naročite:

  • preko spletne trgovine
  • preko e-pošte narocila@sanaamicus.si
  • preko brezplačnega telefona 080 17 33 vsak dan med 8.00 in 17.00, ter v soboto med 9.00 in 13.00.
  • Vsa naročila, ki so izvedena in potrjena (z naše strani) do 15.00, gredo še isti dan naprej in so naslednji dan že pri vas! Če izdelka ni na zalogi, vas obvestimo preko telefona ali preko e-pošte.

NAROČILA PREKO SPLETNE STRANI

  • Naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu.
  1. korak: izberite izdelke in količino ter jih dodajte v košarico; pomagajte si z iskalnikom in filtrom
  2. korak: v košarici lahko spremenite količino izdelkov ali pa jih odstranite iz košarice
  3. korak: po kliku na gumb “Na blagajno” se vam prikaže obrazec za naročilo, kjer lahko spremenite način plačila ali dostavo, prav tako lahko spremenite naslov plačnika ali naslov za dostavo
  4. korak: na strani za naročilo imate povzetek vaših izbranih izdelkov, izbrane načine plačila ali izbrane dostave. Za spremembo izdelkov se vrnite v košarico, način plačila ali dostave pa spremenite na strani za naročilo
  5. korak: sledite navodilom, ki se vam izpisujejo po posameznih korakih naročila, in nakup zaključite
  6. korak: ob zaključku nakupa boste prejeli e-pošto, ki potrjuje nakup
  7. korak: vsako spremembo statusa naročila (potrjeno, poslano, po predračunu) boste prejeli preko e-pošte
  • Če imate pri nakupu kakršnekoli težave z naročilom (izguba gesla, napačna izbira izdelkov ipd), nas pokličite (080 17 33), ali pa nam pošljite e-pošto z opisom problema na info@sanaamic.si.

NAROČILA PREKO E-POŠTE (narocila@sanaamicus.si)

  • Naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu
    1. korak: napišite izdelke (in količino) – napišite oznako izdelka, velikost
    2. korak: napišite način plačila (povzetje, predračun)
    3. korak: napišite ime, priimek in naslov; če naročate kot pravna oseba, dopišite ime podjetja in davčno številko
    4. korak: naročilo pošljite na e-poštni naslov: narocila@sanaamicus.si
    5. korak: odgovorili vam bomo v najkrajšem času, preverili ustreznost izdelkov ter vam sporočili datum dobave

NAROČILA PREKO BREZPLAČNEGA TELEFONA (080 17 33)

  • Naročila preko telefona sprejemamo od ponedeljka do petka, od 8.00 do 17.00 in v soboto, od 9.00 do 13.00 .
  • Če trenutno nismo dosegljivi, vam vrnem klic v najkrajšem možnem času

ZBIRANJE OSEBNIH PODATKOV

  • Osebni podatek je informacija, ki identificira vaše ime, priimek, telefon, elektronski in navaden naslov. Ponudnik zbira vaše podatke v primeru izvedbe spletnega naročila, naročilu na e-novice in ostale e-publikacije. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.sanaamicus.si za namene izvedbe spletnega naročila, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugo obliko uporabe posredovanja podatkov, ki se uporabljajo za drugačne namene.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

  • Osebni podatki registriranih kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval tretji osebi, razen če tako določa zakon.
  • Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način.
  • Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov.
  • Komunikacija z uporabniki: Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
  • Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden,
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
  • Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo ponudnik spletnega mesta ravnal v skladu z evropsko zakonodajo (direktive EU 95/46/EC, 2002/58/EC in sporazumi ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189).
  • Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

PRAVICA DO OBVEŠČENOSTI

  • Če vas zanima, kako so vaši osebni podatki obravnavani oz. imate vprašanje v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov, se lahko brez zadržkov obrnete na nas.

POGODBE IN DOSTOP DO POGODB

  • Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in bo dostopno potrošniku na e-naslovu info@sanaamicus.si

NAMEN UPORABE

  • S soglasjem (o hrambi, obdelavi, in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali izpolnitvijo prijavit enega obrazca za pridobitev različnih ugodnosti, kot je kupon za cenejši nakup) uporabnik dovoljuje, da ponudnik kot upravljalec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanje uporabnikov o storitvah spletne trgovine www.sanaamicus.si, ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanja podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.
  • Upravljalec lahko navedene podatke obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze.

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča kupcu naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju z gotovino
    V primeru plačila po povzetju kupec poštnemu uslužbencu oz. dostavljavcu ob prevzemu paketa izroči gotovino. Le-ta za kupca izvrši plačilo ODKBN, pri čemer je provizija Pošte Slovenije že všteta v znesek. Pri nakupu nad 150,00 € stroške dostave krije ponudnik, razen v posebnih primerih, če tako določa posebna akcija.
  • Plačilo s plačilnimi karticami

IZDAJA RAČUNA

  • Ponudnik ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pisni obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pogoji in pravice do odstopa od pogodbe in vračila blaga v skladu s 134., 135. in 136. členom ZVPot-1::

  • Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodb, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, v 14 dneh brez navedbe razloga.
  • Prepoveduje se uporaba nepoštenih pogodbenih določb v potrošniških pogodbah.
  • Podjetje potrošnikom zagotavlja jasne in razumljive informacije o izdelkih in storitvah.

Pravice potrošnikov za odstop od pogodbe in vračilo blaga, kupljenega na daljavo, so urejene z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

  • Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik blago prejme.
  • Potrošnik mora podjetje o odstopu obvestiti na kakršen koli način, ki omogoča dokazovanje (pisno na naslov, SanaAmicus d.o.o., Žikarce 75, 2242 Zgornja Korena) ali na e-naslov ponudnika reklamacije@sanaamicus.si).
  • Obrazec za odstop od pogodbe, vendar njegova uporaba ni obvezna.
  • Potrošnik mora blago vrniti podjetju v 14 dneh od oddanega obvestila o odstopu, nepoškodovanega v nepoškodovani originalni embalaži.
  • Potrošnik mora prejeto blago vrniti nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži, razen če je bilo blago uničeno, pokvarjeno ali izgubljeno pri dostavi. Oziroma, da je prišlo do zmanjšanja količine, ne da bi bil za to kriv kupec.
  • Ponudnik/prodajalec ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja razen v primeru ko je to vnaprej dogovorjeno.
  • Podjetje mora potrošniku vrniti vsa prejeta plačila (vključno s stroški dostave) v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu. Lahko pa zadrži vračilo kupnine, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokaza, da je bilo blago odposlano.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja neskladnost blaga natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Dodatne informacije:

  • Potrošnik ni odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja, potrebnega za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.
  • Pravica do odstopa ne velja za nekatere izjeme, določene v ZVPot-1 (npr. blago, izdelano po natančnih navodilih potrošnika, hitro pokvarljivo blago, časopisi, revije).
  • Podjetje mora potrošnika jasno in razumljivo obvestiti o vseh pogojih in pravicah v zvezi z odstopom od pogodbe.
  • V primeru težav z odstopom od pogodbe ali vračilom blaga, se lahko obrnete na Združenje potrošnikov Slovenije ali na Tržni inšpektorat RS.

Pogoji za odstop

  • Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od dneva, ko je podjetju poslal/a obvestilo o odstopu od pogodbe..
  • Potrošnik krije neposredne stroške vračila blaga, razen če je podjetje to prevzelo nase ali če potrošnika o tem ni obvestilo.
  • Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja. Pravica do odstopa ne velja za nekatere izjeme, določene v 135. členu ZVPot-1 (npr. blago, izdelano po natančnih navodilih potrošnika, hitro pokvarljivo blago, časopisi, revije).

Pri nekaterih vrstah blaga (npr. hitro pokvarljivo blago, zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja) potrošnik nima pravice do odstopa.

STROŠKI IN NAČIN DOSTAVE

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Če so vsi naročeni artikli na zalogi, gre naročilo (ki je oddano do 15.00), še isti dan naprej.
  • V primeru, da izdelka ni v ponudnikovem skladišču, bo izdelek kupcu dostavljen v najkrajšem možnem času oziroma v roku 30 dni od prejetega naročila.
  • Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
  • Strošek poštnine, pakiranja in embalaže se zaračunava v znesku 6,99 € za vsa naročila od 0,00 € do 100,00 €
  • Strošek poštnine, pakiranja in embalaže se zaračunava v znesku  3,99 € za naročila od 100,01 € do 150,00 € 
  • Naročilom, ki presegajo znesek naročila 150,00 € se stroški poštnine in dostave ne zaračunajo, razen v primeru, spremenjene posebne akcije, ki pa določa, da se poštnina zaračuna, tudi v primeru, kadar znesek naročila presega 150,00 €. V tem primeru se to naročniku jasno pove ob telefonskem kontaktu, oziroma je jasno razvidno iz spletnega naročila.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

  • Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik zagotavlja natančne in ažurne fotografije prodajnih artiklov.

JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

  • Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. V kolikor gre za neskladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje – prodajalca v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in v roku dveh let od nakupa blaga.
  • Potrošnik neskladnost natančno opiše.
  • Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik poda pri prodajalcu osebno, pri čemer prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno.
  • Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago pregleda.
  • Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora prodajalec o podaljšanju roka obvestiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.
  • V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da: 1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga; 2.  zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

PRITOŽBE IN SPORI

  • Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
  • Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.
  • V primeru težav se kupec s prodajalcem SanaAmicus lahko poveže preko telefona na številko 080 17 33 ali 040 795 100 ter po elektronski pošti na reklamacije@sanaamicus.si.
  • Postopek obravnave je zaupen.
  • Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošnikovih sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

  • Podjetje SanaAmicus d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem SanaAmicus d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 080 17 33 ali 040 795 100 ter po elektronski pošti reklamacije@sanaamicus.si
  • Pritožba se odda prek e-poštnega naslova reklamacije@sanaamicus.si.
  • Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
  • SanaAmicus d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si SanaAmicus d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Skladno z zakonskimi normativi SanaAmicus d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
  • Potrošnikom je na voljo platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) na navedeni spletni povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

  • Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

SPLETNE AKCIJE

  • V času raznih spletnih akcij, kot so na primer znižanja ali oblikovanje posebni paketov ugodnosti se popust vedno obračuna od redne, ne znižane cene. V primeru dodatnih popustov je to dodatno obrazloženo – prvotni popust je prečrtan in prikazana je nova cena.
  • V primeru akcije, pri kateri se obračuna določen odstotek popusta, ki je pogojen z večjim nakupom oz. je ta popust višji od že obstoječega pri artiklu (npr. pri nakupu 2 izdelkov ali več prejmete _% popusta na celoten nakup), se ta popust obračuna na osnovno ceno, ne znižano.
  • V primeru spletnih akcij, kot je npr. “Pri nakupu 2 oz. 3 izdelkov, cenejšega prejmete brezplačno”, velja, da je prvi oz. prva dva artikla (dražja), vedno obračunana po redni ceni. To velja predvsem takrat, kadar se akcija izvaja v času posebnih popustov. To pomeni, da če je na spletni strani akcija v stilu “Kupiš 2, cenejši artikel je brezplačen”, boste na prvi artikel (dražji) prejeli 0% popust (ne glede na to, ali je artikel v trenutni ponudbi znižan za npr. 30%), na drugega pa 100% popust.
  • Akcija, kjer kupec prejme pri nakupu nad določeno vrednostjo darilo: če se kupec odloči, da bo artikel oz. artikle iz naročila vrnil nazaj in zahteval kupnino za vrnjeno blago, pri tem pa se mu vrednost blaga zniža na vrednost, ko mu darilo ne pripada več, mu spletna trgovina ponudi dve možnosti: da darilo, ki ga je prejel zaradi nakupa nad določeno vrednostjo, vrne nazaj v originalni embalaži in original zapakirano ali pa ga obdrži, spletna trgovina pa mu v tem primeru vrednost artikla po rednem ceniku odbije od vrednosti vrnjenih artiklov in mu zmanjšano vrednost za ta artikel vrne na transakcijski račun kupca.

REGISTRIRANI UPORABNIKI

  • Številne ugodnosti samo za registrirane člane.

 

Skip to content